πΈ Produsele arata ca in imaginile prezentate?
Bijuteriile noastre arata exact ca in fotografiile de prezentare. Bijuteriile Personally ME sunt inscriptionate cu cea mai noua tehnica de gravura laser. Gravura este imprimata adanc si innegrita, astfel ea nu se va sterge niciodata de pe bijuteriile realizate in atelierul nostru. In anii de experienta, am selectat materialele utilizate si tehnicile de productie, astfel incat sa va bucurati de o bijuterie de cea mai inalta calitate.
π€·π»βοΈ Am vazut in alta parte produse similare, dar mai ieftine. De ce ?
De cele mai multe ori, diferenta de pret se reflecta in calitatea produsului final si a serviciilor oferite.
Ce ne diferentiaza?
- Snururile din piele sunt achizitionate de la furnizori de prestigiu in domeniu, iar acestea au o calitate superioara si, evident, un cost mai ridicat
- Gravura de pe banuti este realizata cu tehnologie de ultima generatie si cu un design personalizat pentru fiecare client in parte. Astfel, timpul de realizare pentru fiecare produs este mai mare
- Fiecare bijuterie este impachetata intr-o cutiuta premium de calitate
Asadar, ceea ce ne diferentiaza pe piata romaneasca este in primul rand calitatea exceptionala a materialelor folosite, a tehnicii de gravura si a atentiei pana in cele mai mici detalii in crearea fiecarei bijuterii create. Toate aceste aspecte sunt confirmate de fiecare data de opiniile clientilor nostri.
Pentru informatii complete privind atuurile noastre, va invitam sa consultati articolul de blog.
βοΈ Cum se pot personaliza bijuteriile la Personally ME?
Bijuterii unicat, posibilitati de inscriptionare infinite!
Putem crea pentru dumneavoastra atat modelele prezentate pe site, cat si bijuterii intru totul unicat, cu un mesaj sugerat de dumneavoastra, care va reprezinta, simboluri, o data calendaristica ce marcheaza un moment special din viata dumneavoastra sau numele persoanelor dragi.
In alegerea personalizarii pentru modelul de snur si pandantiv dorit, puteti gandi diverse combinatii: putem grava textul si simbolul asa cum apar in prezentare pentru anumite produse sau puteti opta ca gravura de la anumite produse sa apara pe altele din magazin. Sugestia noastra este sa va limitati la un text cat mai scurt, dar care sa cuprinda esenta mesajului. De cele mai multe ori, „less is more”!
In ceea ce priveste fonturile, in general, graficienii nostri incearca sa-l gaseasca pe cel mai potrivit, in perfect acord cu semnificatia si dimensiunea textului propus. De asemenea, textele se vor grava standard FARA DIACRITICE. DACA DORITI TOTUSI CA ACESTEA SA APARA, VA RUGAM SA SPECIFICATI ACEST ASPECT IN SECTIUNEA COMENTARII!
Intreaga echipa are o experienta indelungata in domeniu. De aceea, va recomandam sa ramaneti la varianta propusa de noi atat in privinta fontului, cat si a dispunerii elementelor vizuale pe pandantiv.
Daca aveti vreo preferinta referitoare la font, ne puteti transmite si, daca este posibil, noi vom realiza produsul utilizand fontul specificat de dumneavoastra.
In plus, pentru ca produsul final sa fie si mai special, putem grava inclusiv un text sau un desen ce va apartine sau un desen realizat de copilul dumneavoastra.
π Este disponibil un catalog al produselor?
Produsele pe care le putem realiza sunt afisate in magazinul online, dumneavoastra puteti opta pentru aceste modele sau va puteti crea propriul model, un model unicat (combinand mesajele si simbolurile care va reprezinta). Bijuteriile comandate sunt create la comanda, nu sunt produse aflate pe stoc. Va invitam sa consultati periodic catalogul nostru virtual, deoarece adaugam in permanenta produse noi.
π Exista un showroom Personally ME?
Nu avem un magazin de prezentare a produselor, insa daca locuiti in Pitesti sau in apropierea acestei localitati, puteti veni sa ridicati personal o comanda plasata online sau telefonic.
π² Cum cumpar?
Puteti achizitiona produse din magazinul nostru prin urmatoarele modalitati:
· Comanda online – consultati pagina Cum cumpar pentru mai multe detalii
· Comanda telefonica - telefonati la 0748 13 23 46, de luni pana vineri, in intervalul 9.00 – 17.00, si un consultant vanzari Personally ME va va prelua comanda.
· Comanda prin email – va stam la dispozitie la adresa de email contact@personallyme.ro
πΈ Cat costa livrarea?
ββPersonally ME (personallyme.ro) va pune la dispozitie urmatoarele tarife de livrare:
Cargus:
- Plata ramburs (comenzi sub 250 lei): 15 lei
- Plata ramburs sau cu cardul / OP (comenzi peste 300 lei): GRATUIT
- Plata in avans cu cardul / OP (comenzi sub 300 lei): 13 lei
- Plata in avans in locatie Ship & Go (comenzi sub 300 lei): 13 lei
- Plata in avans in locatie Ship & Go (comenzi peste 300 lei): GRATUIT
- Serviciul Livrare Express Cargus, plata in avans (comenzi peste 60 lei): taxa 100 RON*
SameDay:
- Plata ramburs (comenzi sub 250 lei): 15 lei
- Plata ramburs sau cu cardul / OP (comenzi peste 300 lei): GRATUIT
- Plata in avans cu cardul / OP la adresa (comenzi sub 300 lei): 13 lei
- Plata ramburs in locatie easybox (comenzi sub 300 lei): 13 lei
- Plata ramburs in locatie easybox (comenzi peste 300 lei): GRATUIT
- Plata in avans in locatie easybox (comenzi sub 300 lei): 10 lei
- Plata in avans in locatie easybox (comenzi peste 300 lei): GRATUIT
- Pentru comenzile de peste 300 RON: GRATUIT prin curier Cargus sau Same Day in orice localitate.
- Ridicare personala sediu Pitesti: GRATUIT
π³ Cum platesc?
Va punem la dispozitie urmatoarele metode de plata:
· Ramburs (la livrarea coletului)
· Transfer bancar
· Card bancar
Pentru mai multe detalii, consultati pagina Metode de plata
π Ce marime sa aleg?
· Marimile noastre standard - S, M, L, XL au fost stabilite in timp, tinand cont de feedback-ul clientilor nostri. De exemplu, unei persoane de statura medie, ar trebui sa i se potriveasca un M. Nu este, insa, un caz general valabil, de aceea va recomandam sa masurati incheietura inainte de a alege marimea
· Dimensiunile propuse de noi cuprind toate accesoriile ce intra in componenta lor si sunt calculate cu o usoara lejeritate
· Anumite produse, din considerente de ordin tehnic si estetic, nu se pot realiza cu marime ajustabila.
π Pot primi o simulare inainte de productia produsului comandat?
In general, nu trimitem fotografii inainte de livrare.* In acest sens, portofoliul prezentat in magazinul online reprezinta un reper pentru modelele pe care le realizam. Prioritatea noastra este sa livram bijuteriile in timpul promis. Echipa noastra are o experienta vasta in domeniu si alege intotdeauna varianta optima pentru gravare.
*Exceptie fac bijuteriile care ajung direct la destinatarul cadoului, iar cumparatorul nu are posibilitatea de a le vedea. In acest caz, la cerere, va vom transmite o fotografie a produsului final inainte de expediere.
π Produsele se livreaza ambalate?
Fiecare bijuterie comandata se livreaza intr-o cutiuta eleganta, de calitate premium, alaturi de certificatul de calitate ce atesta autenticitatea materialelor folosite.
π Pot renunta la o comanda?
Sigur! Insa, daca o comanda a fost confirmata si transmisa echipei de productie, atunci cel mai probabil a intrat deja in procesul de productie si nu mai poate fi anulata. Ne puteti contacta la nr. de telefon 0748 13 23 46, de luni pana vineri in intervalul 9.00 – 17.00.
π Cum trimiteti comanda?
Livrarea produselor noastre se face prin firma de curierat UrgentCargus, oriunde in Romania.
β± In cat timp primesc comanda?
In momentul plasarii comenzii, bijuteriile Personally ME nu se afla pe stoc, fiecare dintre acestea este lucrata la comanda, conform specificatiilor dumneavoastra privind personalizarea, marimea si culoarea snurului etc.
Termenul de productie a bijuteriilor este de 1-2 zile lucratoare, incepand cu data confirmarii comenzii.
Livrarea prin firma de curierat dureaza, de obicei, 1-2 zile lucratoare. Astfel, bijuteria va ajunge la dumneavoastra in 2-4 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii. In mod exceptional, firma de curierat poate inregistra intarzieri ce tin de organizarea interna si de care nu ne facem responsabili.
In perioadele aglomerate (sarbatori, black-friday etc), atat termenul de productie, cat si termenul de livrare prin intermediu firmei de curierat se pot prelungi si veti fi notificat in prealabil.
ππ»βοΈ Cum procedez daca nu se potriveste marimea de bratara comandata?
Daca dimensiunea comandata este standard (S, M, L, XL) si nu se potriveste, inlocuirea snurului va fi gratuita, dumneavoastra veti suporta costurile de livrare dus/intors (11 lei dus, 11 lei intors), cu conditia ca bratara sa fie nepurtata.
π Pot returna produse?
Stim cat de importante sunt pentru dumneavoastra bijuteriile comandate, de aceea sunt lucrate cu maxima atentie si verificate de doua ori inainte de livrare. In orice caz, daca greseala ne apartine, o vom remedia si va vom trimite bijuteria cat de repede posibil. Orice problema trebuie semnalata in maximum 24 de ore de la primirea bijuteriei. Va asiguram de tot suportul nostru si de toata bunavointa pentru a fi complet multumit de achizitia facuta.
Pentru a evita orice neintelegeri, este foarte important sa CITITI CU ATENTIE toate informatiile despre produs, dimensiuni si alte detalii si sa completati cat mai atent detaliile pentru personalizare.
Deoarece produsele noastre sunt personalizate dupa cerintele dumneavoastra, cu simboluri, nume si mesaje specifice, ele nu pot fi returnate. Acestea se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ''Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.''
Orice nelamuriri aveti, va rugam sa ne contactati inainte de a plasa o comanda.
β΄οΈ Oxidarea bijuteriilor
Bijuteriile noastre sunt verificate si marcate ANPC, iar toate componentele metalice sunt din argint 925. (mai putin anumite accesorii, iar in acest caz acest lucru este specificat in descrierea produsului).
In anumite conditii, argintul poate oxida, motivele fiind diverse. In brosura primita in cutiuta, puteti citi informatii despre reactia argintului in diverse conditii, precum si sfaturi despre cum va puteti ingriji bijuteria. Informatii gasiti si pe pagina noastra de Facebook sau in articolul de blog dedicat acestui subiect.
Daca aveti alte intrebari, echipa Personally ME va sta la dispozitie:
βοΈ 0748 13 23 46
π§ contact@personallyme.ro